SKŁADANIE ZAMOWIEŃ I TERMIN REALIZACJI:
- Warunkiem przyjęcia zamówienia jest wypełnienie przez kupującego formularza, który udostępniony jest na stronie ( przycisk przy każdym produkcie lub zakładka kontakt)
- W formularzu należy wskazać model torby oraz numery tkanin z których ma być uszyta ( jeżeli kolorystyka odbiega od tej na zdjęciu)
- Możliwość zamówienia produktu wg własnego projektu lub w innym rozmiarze ( może się to wiązać z dodatkową opłatą).
- Przyjęcie zamówienia następuje w momencie poczynienie ustaleń pomiędzy stronami, potwierdzenie przez kupującego chęci zakupu produktu na ustalonych warunkach (drogą mailową) , równe jest zawarciu umowy sprzedaży pomiędzy stronami. Wtedy kupujący dokonuje przedpłaty na konto za produkt oraz wysyłkę.
- Wszystkie przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską lub firmę kurierską – na życzenie klienta.
- Just Catch Handmade nie odpowiada za opóźnienia dostarczenia przesyłki ze strony Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Wszystkie torby szyte są na zamówienie. Czas oczekiwania na produkt to 7-10 dni roboczych.
- W momencie braku danej tkaniny czas oczekiwania na produkt może się wydłużyć, co jest związane z zamówieniem brakującej tkaniny, o czym kupujący zostanie poinformowany w momencie składania zamówienia.
PŁATNOŚCI:
- Przedpłata na konto bankowe:
Just Catch Handmade
34 1160 2202 0000 0003 2445 5880 Bank Milleniun SA
w tytule przelewu numer zamówienia, model produktu oraz imię i nazwisko
KOSZT WYSYŁKI:
- Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
- Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi zamówionego towaru co jest ustalone przed finalizacją zakupu.
- Orientacyjny cennik usług Poczty Polskiej:
list polecony priorytetowy do 1kg – 11,00zł / powyżej 1kg – 14,50zł
paczka pocztowa 24 do 0,5kg – 12,50zł / do 5 kg – 17,00zł
REKLAMACJE I ZWROTY:
- W przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem należy skontaktować się ze sprzedającym w celu wymiany na właściwy produkt. Koszt przesyłki pokrywa sprzedający.
- Zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych, po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym.
OCHRONA PRYWATNOŚCI:
- Wszelkie dane osobowe otrzymane przez sprzedającego za pośrednictwem formularzy traktowane są jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówień.
- Sprzedający informuje, że zawartość strony Just Catch Handmade jest jego własnością i nie zezwala na wykorzystanie jakichkolwiek informacji bez pisemnej zgody.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Zastrzega się prawo zmiany niniejszego regulaminu. W takim przypadku na stronie zostaną opublikowane stosowne uaktualnienia.
- Składając zamówienie kupujące akceptuje powyższy regulamin,
- KONTAKT: kontakt@justcatch.pl