Jak zamawiać

SKŁADANIE ZAMOWIEŃ I TERMIN REALIZACJI:

  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest wypełnienie przez kupującego formularza, który udostępniony jest na stronie ( przycisk przy każdym produkcie lub zakładka kontakt)
  2. W formularzu należy wskazać model torby oraz numery tkanin z których ma być uszyta ( jeżeli kolorystyka odbiega od tej na zdjęciu)
  3. Możliwość zamówienia produktu wg własnego projektu lub w innym rozmiarze ( może się to wiązać z dodatkową opłatą).
  4. Przyjęcie zamówienia następuje w momencie poczynienie ustaleń pomiędzy stronami, potwierdzenie przez kupującego chęci zakupu produktu na ustalonych warunkach (drogą mailową) , równe jest zawarciu umowy sprzedaży pomiędzy stronami. Wtedy kupujący dokonuje przedpłaty na konto za produkt oraz wysyłkę.
  5. Wszystkie przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską lub firmę kurierską – na życzenie klienta.
  6. Just Catch Handmade nie odpowiada za opóźnienia dostarczenia przesyłki ze strony Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  7. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  8. Wszystkie torby szyte są na zamówienie. Czas oczekiwania na produkt  to 7-10 dni roboczych.
  9. W momencie braku danej tkaniny czas oczekiwania na produkt może się wydłużyć, co jest związane z zamówieniem brakującej tkaniny, o czym kupujący zostanie poinformowany w momencie składania zamówienia.

 

PŁATNOŚCI:

  1. Przedpłata na konto bankowe:

  Just Catch Handmade

34 1160 2202 0000 0003 2445 5880 Bank Milleniun SA  

w tytule przelewu numer zamówienia, model produktu oraz imię i nazwisko

 

 KOSZT WYSYŁKI:

  1. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
  2. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi zamówionego towaru co jest ustalone przed finalizacją zakupu.
  3. Orientacyjny cennik usług Poczty Polskiej:

list polecony priorytetowy do 1kg – 11,00zł / powyżej 1kg – 14,50zł

paczka pocztowa 24 do 0,5kg – 12,50zł / do 5 kg – 17,00zł

 

 REKLAMACJE I ZWROTY:

  1. W przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem należy skontaktować się ze sprzedającym w celu wymiany na właściwy produkt. Koszt przesyłki pokrywa sprzedający.
  2. Zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych, po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym.

 

OCHRONA PRYWATNOŚCI:

  1. Wszelkie dane osobowe otrzymane przez sprzedającego za pośrednictwem formularzy traktowane są jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówień.
  2. Sprzedający informuje, że zawartość strony Just Catch Handmade jest jego własnością i nie zezwala na wykorzystanie jakichkolwiek informacji bez pisemnej zgody.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Zastrzega się prawo zmiany niniejszego regulaminu. W takim przypadku na stronie zostaną opublikowane stosowne uaktualnienia.
  2. Składając zamówienie kupujące akceptuje powyższy regulamin,
  3.  KONTAKT: kontakt@justcatch.pl